Gdy wzywa obowiązek
30 kwietnia 1945 roku. Kiedy Reznov pierwszy raz mówił o Dmitriju, wspomniał o bohaterze, którego winniśmy wszyscy naśladować. Czasem widziałem, jak Dmitrij okazywał litość – w przeciwieństwie do pozostałych towarzyszy. Kompletnie go nie rozumiałem. Być może bohaterowie nie muszą kwestionować swoich czynów.
Tak brzmi ostatni zapis w dzienniku szeregowego Czernowa – fikcyjnej postaci z gry Call of Duty: World at War. Gry, którą miałem przyjemność kilka dni temu przejść. Satysfakcja z ukończenia tytułu oraz nadchodząca premiera nowej część o podtytule WWII – która ma wrócić do drugowojennych klimatów – skłoniły mnie do nagrania pierwszego w życiu podcastu.
Zadanie, wbrew pozorom, nie okazało się łatwe. Chrypa oraz poprawna (acz nie idealna) jakość dyktafonu (a konkretniej telefonu, którego nazwy modelu wstyd przywoływać) trochę zniekształciły mój głos. Do tego trzeba doliczyć ponad dziesięć prób – pół godziny wyjęte z życia. Ale po zadowalającym nagraniu, potem już było z górki.
Activision
Co do idei podcastu, moim zamysłem jest stworzenie audio-recenzji różnych dzieł (głównie filmów i gier), których czas nie przekraczałby kilku minut. Na pierwszy ogień poszło właśnie piąte Call of Duty i jego 66-sekundowy trailer. (Jako że musiałem się streszczać, w recenzji gry pominąłem trochę rzeczy, w tym wymienienia wad produktu). Czy pomysł się przyjmie? Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o formie recenzji oraz o tym, jak mi poszło za pierwszym razem. No i przy okazji zapraszam do subskrybowania mojego oficjalnego kanału. A oto omawiane nagranie: